Αποκλειστική Οδήγηση των πρωτοτύπων του Chevrolet Corvette

Το πιο εντυπωσιακό πράγμα για το πρωτότυπο των τριών μεσαίων κινητήρων Corvette στο χέρι για το σημερινό αυτοκίνητο είναι το απίστευτα μακρύ παρμπρίζ 72 βαθμών.

Αποκλειστική Οδήγηση των πρωτοτύπων του Chevrolet Corvette
Chevrolet Corvette

Το πιο εντυπωσιακό πράγμα για το πρωτότυπο των τριών μεσαίων κινητήρων Corvette στο χέρι για το σημερινό αυτοκίνητο είναι το απίστευτα μακρύ παρμπρίζ 72 βαθμών. Η απότομη τσουγκράνα του προσφέρει ένα συντελεστή οπισθέλκουσας 0,325 και πωλεί πραγματικά την υπόσχεση καμπίνας προς τα εμπρός / προς τα εμπρός του κινητήρα αυτού του μακρού
αναμενόμενο αυτοκίνητο, αλλά φαίνεται ότι προορίζεται να προκαλέσει πονοκεφάλους για τους μηχανικούς ελέγχου του κλίματος.

Και πάλι, με ένα στέρεο διάφραγμα σχεδόν πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, υπάρχει πολύ λιγότερη καμπίνα για να κρυώσει από ό, τι στα Corvettes Fastback μπροστά του κινητήρα. Το επόμενο χαρακτηριστικό της είναι η απίστευτα δροσερή πόρτα. Λειτουργούν σαν χειροκίνητες εκδόσεις των πίσω πόρτων Tesla Model X, αρθρωμένες έτσι ώστε να μην χτυπάνε τα οχήματα που σταθμεύουν κοντά.

Μόλις λυγίσει, ανάβει ο κινητήρας 6,6 λίτρων V-8 και ευχαριστώ τον ήχο που κάνει ακριβώς πίσω από το κεφάλι μου. Σε αυτό το πρώιμο πρωτότυπο, χωρίς πλήρεις ηχομονωτικά υλικά, ο κινητήρας κάθεται εγκάρσια, παρέχοντας στα αυτιά μου την ευχαρίστηση κάποιων πρωτογενών ήχων συλλογής καυσαερίων και όλα αξίζει να κρατηθούν. Με όλα τα σχετικά με το έργο Corvette μεσαίας μηχανής σε διπλό μυστικό κλείδωμα μέχρι τις 18 Ιουλίου 2019, η διαδρομή μου είναι μέσα στο Τεχνικό Κέντρο Warren της GM, οπότε δεν μπορώ να σηκώσω ένα μεγάλο μέρος ατμού. Ακόμα, το αυτοκίνητο αισθάνεται ελαφρύ και λιτό, ακόμα και με αυτόματο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, πιθανόν να σπάσει κάποια ισχύ, επιταχύνει εύκολα. Μόνο στις λίγες στροφές που κάνω να στρογγυλώ την αντανακλαστική λίμνη, έχω ήδη ερωτευτεί με την υπέροχη προσπάθεια διεύθυνσης του αυτοκινήτου και με την αίσθηση της οδού που μοιάζει με Porsche. Ακόμη και όταν πιέζεται σκληρά μέσα από μια γωνία, παραμένει ουδέτερη, αν και η ουρά μπορεί να ανασηκωθεί με λίγο υπερβολική διέγερση που προκαλείται από τη γκαζιού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσο πολύ θέλαμε να κινηθεί ο κινητήρας της Corvette προς τα πίσω.